Rakustook in de steigers


De eerste cluster lessen is afgelopen. Nog wat los werk wat geglazuurd moet worden, maar dan focussen we ons weer op werk voor de rakustook. Een deel van de werkstukken is al klaar en langzaam worden alle planken gevuld. Volgende week gaan we beginnen met glazuren en dan eind mei de eerste stook. Hopelijk hebben we mooi weer.

Wil je meer informatie vul dan het contact formulier in.